|
Post by Fabian Flitwick on Aug 23, 2017 21:01:30 GMT
Fabian spiste, men nikkede også som svar til sin lærlings spørgsmål. Han sank og klarede halsen lidt. "Næsten udelukkende. Det - eller de sender en. Vi betjener en del finere folk."
Adelige, kunne han næsten lige så godt have sagt. Det kom stort set ud på et.
|
|
|
Post by Iseabail MacFusty on Aug 28, 2017 10:21:54 GMT
Iseabail musede lidt over den nye information. Hun havde troet, at det meste handel foregik med mellemled såsom Potterfamilien. Måske var det fordi, at der stadig var en del mystik omkring eliksirmesterfaget for hende, selvom hun ikke helt vidste hvorfor hun havde en forestilling om at de var mere eller mindre utilnærmelige. Måske fordi hun aldrig for alvor havde mødt en før Fabian...
"Aha," svarede hun endelig, efter at have bearbejdet informationen. Hun tog en skefuld mere og kørte efterfølgende skeen rundt i maden, stadig uden helt at have nogen anelse om, hvad det var hun spiste. "Jeg ville have troet, at det kunne være forstyrrende..."
|
|
|
Post by Fabian Flitwick on Sept 3, 2017 20:16:36 GMT
Fabian betragtede sin lærling og en enkelt, svag rynke voksede frem i hans pande, som blikket gled over hendes undrende ansigtsudtryk og ned til skeen, der rodede rundt i maden.
"Såmænd," svarede Fabian roligt. "Men ikke mere end at have en lærling kiggende over skulderen, udspørgende en om enhver detalje i ens proces, hm?"
Hans mundvige sitrede et øjeblik, før han blev alvorlig. "Det forventer jeg af dig, MacFusty. Intet mindre."
|
|
|
Post by Iseabail MacFusty on Sept 9, 2017 20:26:05 GMT
Iseabails blik gled op igen og fæstnede sig ved eliksirmesteren og, ikke for første gang måtte hun sande, trak det op i hendes mundvige indtil der havde udviklet sig et reelt smil. "Det har jeg en forventning om, vil komme helt af sig selv," bemærkede hun ydmygt, men med en levende glød i blikket. Det kriblede i hendes fingre efter at komme i gang.
"Jeg tror ganske enkelt ikke, at jeg kommer til at kunne lade være med, mester Fabian."
|
|
|
Post by Fabian Flitwick on Sept 9, 2017 20:52:46 GMT
Fabian tog den sidste skefuld, før han måtte skrabe skålen for hvad der var tilbage. Han brummede et svar af Iseabail og sank. "Så," konstaterede han. "Nu hvor vi har spist er det på tide, at få dig bekendtgjort med regnskaberne." Lukket
|
|