|
Post by Beedle on Sept 14, 2017 15:16:23 GMT
AktivitetstjekSå er det tid til sjette aktivitetstjek på Toil & Trouble! Her i tråden beder vi dig om at skrive hvilke karakterer, som du fortsat vil spille med og eventuelt, om der er nogen, du ønsker at få deaktiveret. Husk, at du altid kan få en karakter genaktiveret igen og komme tilbage, hvis du har været væk, så fortvivl heller ikke, hvis du ikke når at skrive dig på. Vær dog opmærksom på at eventuelle reservationer af faceclaims, stillinger og familier kan være blevet opfyldt i mellemtiden - og at du skal genclaime dem hvis de ikke er! Tjekket varer indtil lørdag den 30. september!
|
|
|
Post by Diarmad MacFusty on Sept 14, 2017 15:23:43 GMT
Jeg beholder indtil videre:
- Bowman Wright - Diarmad MacFusty - Fabian Flitwick - Lionel Malfoy - Penelope Ingleby Flint - Timur Obolensky
|
|
|
Post by Ealasaid M. Weasley on Sept 14, 2017 15:32:03 GMT
Jeg beholder disse:
- Dymphna M. Burnett - Frida Vinter - Ealasaid MacMillan - Paxton Malfoy
|
|
|
Post by Ludwik Engel on Sept 14, 2017 17:02:18 GMT
|
|
|
Post by Benevolence Wright on Sept 14, 2017 18:15:04 GMT
Jeg vil gerne beholde
- Alecto Black - Alistair Burnett - Benevolence Wright - Griselda MacFusty - Jacquet d'Montacute - Rosalie Dodderidge - Svala Nordström
|
|
|
Post by Callum Slughorn on Sept 18, 2017 18:14:02 GMT
Jeg beholder: - Devyn Ollivander - Angharad verch Cadwgan - Callum Slughorn - Silvester Nordström
|
|
|
Post by Zara Bordeaux on Sept 19, 2017 10:21:01 GMT
Jeg beholder blot Zara Bordeaux (hun er stadig igang med at blive støbet sammen )
|
|
|
Post by Avery Slughorn on Sept 19, 2017 10:39:52 GMT
Indtil viderer vil jeg gerne beholde:
Agneta Black Avery Slughorn Conrí Singleir Ethelburga Gaunt Lorcan Lestrange Mordred Borgin Nicholas Malfoy Taran Weasley Tristan Flint
|
|
|
Post by Dimas San Nicolas on Sept 19, 2017 12:53:34 GMT
Jeg prøver lige med dem her for nu og sætter andre på pause:
- Marie Malfoy - Iseabail MacFusty - Annet Wright - Sirrah Zabini - Blair Wright - Dimas San Nicolas - Helena Dodderidge
|
|